Η πλατφόρμα του YouTube προέβη σε ορισμένες σημαντικές τροποποιήσει με στόχο την εξασφάλιση της προστασίας του απορρήτου των παιδιών στο διαδίκτυο.
Συγκεκριμένα όλοι οι δημιουργοί των καναλιών είναι πλέον υποχρεωμένοι να ενημερώσουν την πλατφόρμα εάν το περιεχόμενό τους είναι Ειδικό για Παιδιά προκειμένου να συμμορφώνονται με τον Νόμο των ΗΠΑ για την Προστασία του Απορρήτου των Παιδιών στο Διαδίκτυο (COPPA).
Από σήμερα οι δημιουργοί πρέπει να προσδιορίζουν το κοινό στο οποίο απευθύνονται τα βίντεό τους, ακόμα και οι δημιουργοί που δεν προσφέρουν περιεχόμενο για παιδιά.
Ανάλογα με το μέγεθος του περιεχομένου που χαρακτηρίζεται ειδικό για παιδιά στο κάθε κανάλι, το κοινό θα ορίζεται είτε σε επίπεδο καναλιού, είτε σε επίπεδο βίντεο.
Από τώρα και έως τον Ιανουάριο, θα ξεκινήσουν να περιορίζουν τα δεδομένα που συλλέγονται από περιεχόμενο που είναι ειδικό για παιδιά με στόχο τη συμμόρφωση της πλατφόρμας του YouTube με τη νομοθεσία.
Για να υλοποιηθεί αυτό θα απενεργοποιηθούν οι εξατομικευμένες διαφημίσεις στα βίντεο που έχουν περιεχόμενο ειδικό για παιδιά καθώς και ορισμένες λειτουργίες, όπως σχόλια, ειδοποιήσεις και άλλα.
Αυτές οι αλλαγές απαιτούνται στο πλαίσιο ενός διακανονισμού με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission – FTC) των ΗΠΑ και τη Γενική Εισαγγελία της Νέας Υόρκης και θα συμβάλλουν στη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τον Νόμο των ΗΠΑ για την Προστασία του Απορρήτου των Παιδιών στο Διαδίκτυο (COPPA).
Το YouTube ζητά από τους δημιουργούς να καθορίσουν το περιεχόμενο που είναι ειδικό για παιδιά ή όχι. Σε περίπτωση που οι δημιουργοί δεν καθορίσουν το περιεχόμενό τους ή διαπιστωθεί οποιοδήποτε σφάλμα η πλατφόρμα θα αναλάβει τον καθορισμό του κοινού μέσω συστημάτων μηχανικής μάθησης (machine learning systems).
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις οδηγίες του YouTube στο βίντεο που ακολουθεί